Cum sa obtineti banii inapoi pentru o aplicatie cumparata din App Store

 Ca o mică precizare, această metodă nu este una oficială indicată de către Apple, compania din Cupertino fiind foarte clară în ceea ce privește politica de returnare a unui produs achiziționat din App Store.
All sales and rentals of products are final.
 Așadar, ce trebuie să faceți?
Pasul 1:
Deschideți iTunes de pe calculatorul vostru și accesați secțiunea “Account” din partea dreaptă sus a ecranului;
Pasul 2:
În secțiunea “Purchase History”, dați click pe “See All”;
Pasul 3:
Apăsați din josul paginii butonul “Report a Problem”;
Pasul 4:
Alegeți aplicația pentru care doriți returnarea banilor și apăsați iar pe “Report a Problem”;
Pasul 5:
Cea mai importantă etapă este aceasta. După ce alegeți categoria problemei pe care o raportați, trebuie să explicați motivul pentru care doriți banii înapoi. Atenție însă ca acesta să fie unul legitim și real.
Apple pune la dispoziție 5 categorii de posibile probleme raportate în legătură cu produsele achiziționate din iTunes Store:
  • I didn’t receive this application
  • I inadvertently purchased this application
  • This application does not function as expected
  • This application is not compatible with my device
  • I have another purchase or download-relation question

Comentarii